avatar Ten blog rowerowy prowadzi Luszi z Gdańska, który przejechał z Bikestats 23306.32 kilometrów, który nie wyróżnia kilometrów w terenie, bo mu się nie chce, i który nie wpisuje kilometrów z trenażera, bo jeszcze donikąd na nim nie dojechał.

Kontakt

Moje Gadu-Gadu

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Luszi.bikestats.pl

Sportowo

Łebno

Niedziela, 1 lipca 2012 · dodano: 01.07.2012 | Komentarze 1

Pojechałem na ustawkę o 11.00, a tam... nikogo! Może chłopacy zniechęcili się poranną ulewą. Ale o tej porze szosy były praktycznie suche - zdarzały się pojedyncze kałuże. Przetestowałem wariant przez Tokary - znacznie fajniejszy niż standardowy.

Podobnie jak wczoraj, w okolicy Wilamowa zjadłem banana. Dzięki temu nie miałem takiego zjazdu jak ostatnio. Wiatr w plecy, który miałem od Łebna, dodatkowo pomagał.

No i mam nowy rekord - prawie 72 km bez zatrzymywania się, a nawet bez wypinania się z pedałów.

Rower:Lapierre

Ustawka (pętla Trzy Rzeki)

Sobota, 30 czerwca 2012 · dodano: 30.06.2012 | Komentarze 2

Najpierw 2 km jeżdżenia po osiedlu i ustawiania siodełka (założyłem flite'a, bo jeżeli mamy za tydzień zrobić 400 km, to wolę na sprawdzonym siodle), co trwało 9 czy 10 minut, potem ustawka. Dziś było średnio, nie licząc mnie, tylko 4 kolarzy (chwilowo 6), z których chyba tylko jeden nie był co najmniej dwa razy starszy ode mnie (a i co do tego nie można być pewnym). ;) Reszta podobno umówiła się na 10.30. Cisnęli dość mocno, zwłaszcza na końcach górek, ale od Kowalewa jechałem już sam, bo oni włączyli najwyraźniej tryb odpoczynku. Ale generalnie tempo było dziś nieco bardziej lajtowe niż zwykle.

Między Miszewem a Przodkowem mega korek i roboty drogowe - do dupy się tam jechało, mam nadzieję, że jutro ktoś przyjmie mój postulat jazdy do Przodkowa przez Tokary i Czeczewo, a nie Pępowo i Miszewo. W ogóle zresztą nie kumam, czemu oni wszyscy normalnie tamtędy nie jeżdżą, przecież droga jest znacznie przyjemniejsza niż ta przez Miszewo.

Ustawka (pętla Łebno)

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 0

Dziś w bardzo głupi sposób zostałem sam chwilę przed Przodkowem, na 26. kilometrze. Przeniosłem się z czołówki na koniec grupy, ale okazało się, że dwóch ostatnich kolarzy postanowiło sobie właśnie odpaść. Kiedy się zorientowałem, że oni już nie chcą jechać z resztą, było za późno. Jeszcze przez kilka kilometrów za rondem w Przodkowie widziałem plecy 4 czy 5 kolarzy, którzy też pojechali na Łebno, ale nie udało mi się ich dogonić. Na końcówce zabrakło mi energii i się wlokłem 30 km/h po płaskim i 20 km/h pod górki, które normalnie pokonywałem o połowę szybciej - jednak trzeba było zabrać tego banana... ;) Gdyby nie to, byłaby średnia 33 km/h jak nic. A gdybym nie odpadł, to pewnie ze 34. Cóż, innym razem.

Odcinek Przodkowo - Szemud bardzo fajny - mało samochodów i niezły asfalt. Pierwszy raz tamtędy jechałem.

Dziś pogadałem sobie trochę z jednym ze starszych kolarzy, panem Zbigniewem (rocznik 1946), z którym jechałem również wczoraj aż do okolic Kielna. Mam nadzieję, że też będę miał taką kondychę po sześćdziesiątce. :)

Ustawka (pętla Przodkowo)

Sobota, 23 czerwca 2012 · dodano: 23.06.2012 | Komentarze 0

Tym razem przyjechało ok. 12-13 osób, rozgrzewka była nieco szybsza niż ostatnio, a tempo późniejsze nieco słabsze. Trasa taka sama. Tym razem peleton się tak nie porwał, aczkolwiek na końcu (od Kielna) zostaliśmy już sami - zaledwie we dwóch z nowo poznanym kolegą Tomkiem. Reszta została z tyłu albo rozjechała się na inne trasy. Na koniec usiedliśmy przy stawiku przy Kielnieńskiej i Tomek opowiedział mi co nieco o zasadach jazdy w peletonie.

Podobno mocny jestem. ;P

Ustawka

Niedziela, 17 czerwca 2012 · dodano: 17.06.2012 | Komentarze 2

O kurde, dawno się tak nie sponiewierałem.

Ruszyliśmy z ronda przy Castoramie o 11.00 grupą ok. 20 kolarzy. Do Banina był spacerek, ale potem ci z przodu pojechali szybciej, a ja... A ja z nimi. Przed Przodkowem trochę się przemieszały składy poszczególnych grupek, i za chwilę niektórzy masakratorzy (przy których ja już wymiękałem ;) ) uciekli chyba na Łebno, a ja pojechałem na Czeczewo już zupełnie odpowiednim dla mnie tempem (nie żeby jakimś całkiem niewielkim) z kilkoma innymi kolarzami. ;) Ogólnie było super.

Poza tym nie wiedziałem, że grupom kolarskim wolno przejeżdżać na czerwonym. ;PPP

Klukowo - Banino - Pępowo - Przodkowo - Czeczewo - Warzno - Kielno - Chwaszczyno

Dwupętla szosowa

Czwartek, 7 czerwca 2012 · dodano: 07.06.2012 | Komentarze 5

Nareszcie mogłem porządnie wypróbować szosę.

Osowa - Chwaszczyno - Miszewo - Czeczewo - Kielno - Szemud - Kowalewo - Kielno - Chwaszczyno - Osowa

Dobrze, że z roku na rok coraz więcej odcinków ma nowy asfalt. :)

Szybki ten rower, hehe. :) Ciekawe - czuję, że pracują nieco inne mięśnie niż na góralu.

Lasy Oliwskie, Oliwa

Niedziela, 29 kwietnia 2012 · dodano: 29.04.2012 | Komentarze 2

"Nie oszukujmy się, panowie, jest źle."

Czułem, że to nie kwestia ani kiełbasy, ani ciasta, które zjadłem u Doti. Nie, to nie przez to jechałem powoli. To nie jest też kwestia szeroko pojętej formy; koną w tym sezonie jeździ mi się bardzo szybko.

To kwestia opon.

Myślałem, że Kendy SBE będą szły. Ale nie, nie idą. Ci, którzy pisali na forach, że SBE mają niskie opory toczenia, wcześniej jeździli chyba tylko na jakichś totalnych klockówkach. Chyba kupię sobie znowu kobry, a te zostawię na jakieś wyścigi w piachu... :/

I to właśnie dlatego tak kiepsko mi się jechało na Żuławach Wkoło.

Trasa: w dół Węglową, potem Szwedzka Pętla (asfaltem w dół), potem w górę Kościerską, w dół Zgniłymi, w górę Węglową.

h km/h:

Żuławy Wkoło 2011

Sobota, 24 września 2011 · dodano: 28.09.2011 | Komentarze 0

Później uzupełnię.

Lasy Oliwskie

Sobota, 13 sierpnia 2011 · dodano: 13.08.2011 | Komentarze 0

Eksploracja nieznanych ścieżek między Oliwą a Szwedzką Groblą.

Z Oliwy

Wtorek, 5 lipca 2011 · dodano: 05.07.2011 | Komentarze 2

Na dół pojechałem samochodem z rowerem w bagażniku. W górę już normalnie (właściwie to nie całkiem normalnie, bo bez obciążenia plecakiem), tylko nie najkrótszą trasą - tym razem z górnej Oliwy przez okolice zielonego szlaku do Szwedzkiej Grobli, Szwedzką do Kleszej, Kleszą do dołu, w górę Kościerską.