avatar Ten blog rowerowy prowadzi Luszi z Gdańska, który przejechał z Bikestats 23306.32 kilometrów, który nie wyróżnia kilometrów w terenie, bo mu się nie chce, i który nie wpisuje kilometrów z trenażera, bo jeszcze donikąd na nim nie dojechał.

Kontakt

Moje Gadu-Gadu

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Luszi.bikestats.pl

Modyfikacje Garego

Na spacer

Sobota, 30 kwietnia 2011 · dodano: 01.05.2011 | Komentarze 0

Rowerem na spacer po lesie Osowsko-Wielkokackim. Miało być ze zdjęciem, ale photo.bikestats nie działa.

Zmieniłem kierę na krótszą, 52 cm (przyciąłem WCS-a) - taka bardziej mi pasuje niż 55 cm. Poza tym zmiana dała 23 gramy roweru mniej. ;)

Do Madzi na gołąbki

Piątek, 4 czerwca 2010 · dodano: 04.06.2010 | Komentarze 0

Z małżonką na obiad do Wróblaska. Przed obiadem pojechaliśmy jeszcze z Madzią i Kubą pętlę przez Nowy Port i Brzeźno. A w drodze powrotnej musieliśmy przegonić z drogi spore stado chrumkaczy.

Zmiany w rowerze: nowy mostek Syntace F139 75 mm, stan licznika 6666. :>

Harpagan 39 - Gdańsk Osowa

Niedziela, 9 maja 2010 · dodano: 09.05.2010 | Komentarze 0

Mój drugi Harpagan. Pierwsze pięć PK jechałem razem z Qbussiem, potem się rozdzieliliśmy. Zaliczyłem 14 PK i 43 punkty wagowe minus 11 za spóźnienie (pazerność nie popłaca - nie znalazłem ani PK 10, ani drogi do bazy ;) ). Następnym razem muszę lepiej zaplanować trasę i postarać się skrócić lub wyeliminować postoje.

Pierwszy raz w życiu zdarzyło mi się, że glina skleiła koło z widelcem (dróżka od zachodu na PK8)... Na tym zdjęciu jest to już częściowo oczyszczone. :)

Glina na rowerze Lusziego © Qbuss

Zużyte paliwo:
- 5 kanapek
- 4 banany
- 5 lionów 43g
- wody 3 litry + bidon

Zmiany w rowerze: nowy szybkozamykacz przedniego koła (Accent X-Country).

Do Szczodrowa

Poniedziałek, 26 kwietnia 2010 · dodano: 26.04.2010 | Komentarze 4

Od paru tygodni miałem ochotę na dłuższy wypad, ale nie było czasu. Dziś mogłem się trochę poobijać, więc postanowiłem skoczyć gdzieś dalej. Padło na Szczodrowo, bo w tamtejszym kościele moi dziadkowie brali ślub prawie 60 lat temu, a jeszcze nigdy nie byłem rowerem w tamtych stronach.

Wczoraj i dziś rano pogrzebałem trochę przy rowerku. Gary dostał nowe klamki Avid SD7, manetki XT 760, kasetę XT 770, łańcuch HG73 ze spinką Sram oraz linki i pancerze przerzutek. Wszystko oprócz spinki nabyłem używane. Stan licznika w trakcie wymiany: 5801 km.

Kaseta XT po ok. 3000 km © Luszi

Nowe bajery w rowerku © Luszi

Po zakończeniu czynności warsztatowych można było jechać. Było ciepło, ale dość silnie wiało ze wschodu. Trasę zaplanowałem w większości po polnych drogach, chociaż część wiodła także lokalnymi asfaltami o niewielkim ruchu. Niestety, przez brak opadów polne drogi w znacznej części zamieniły się w piaskownice.

Przebieg trasy: Owczarnia - Barniewice - Rębiechowo - Czaple - Leźno - Sulmin - Lublewo - Bielkowo - Pręgowo - Domachowo - Czerniejewo - Szczodrowo - Nowy Wiec - Trzepowo - Czarna Huta - Stara Huta - Michalin - Majdany - Borcz - Skrzeszewo - Przyjaźń - Lniska - Czaple - Rębiechowo - Barniewice - Owczarnia.

Trochę fotek:

Polna "droga" w Rębiechowie © Luszi

Na mapach (nawet 1:100.000) to jest droga. ;) Lubię tędy jechać, jest tak cicho i spokojnie.

Stare zabudowania w Rębiechowie © Luszi

Klimat jak 100 lat temu, ale niestety ten budynek przeznaczony jest do rozbiórki. Dziury w ścianie pewnie po jakimś wojennym wybuchu...

Ruina grobowca w Sulminie © Luszi

Rodzinny cmentarz dawnych właścicieli Sulmina, Gralathów. Niestety, w stanie totalnej ruiny. Więcej można poczytać tu: http://www.zukowo.pl/materialy/czaszukowa/2003/wrzesien2003.pdf s. 15-16 i tu: http://www.forum.dawnygdansk.pl/viewtopic.php?p=109031 .

Dolina Raduni koło Lublewa © Luszi

Zjazd do doliny Raduni na wysokości Lublewa.

Dworzec w Bielkowie © Luszi

Chyba już dawno żaden pociąg tędy nie jechał...

Stary kościółek w Szczodrowie © Luszi

Cel wycieczki. ;)

Św. Jan Nepomucen © Luszi

Nowy Wiec, praktycznie niespotykana figura w naszych stronach - św. Jan Nepomucen. Tę rzeźbę postawiono z inicjatywy bł. Marty Wieckiej.

Stary drogowskaz © Luszi

Stary, kamienny drogowskaz. Ze strony na zdjęciu widać "Althütte" w lewo (Stara Huta) i "Schwarzhütte" w prawo (Czarna Huta). Z drugiej strony Tiefenthal (Roztoka) i Klein Strippau (Trzepowo).