avatar Ten blog rowerowy prowadzi Luszi z Gdańska, który przejechał z Bikestats 23306.32 kilometrów, który nie wyróżnia kilometrów w terenie, bo mu się nie chce, i który nie wpisuje kilometrów z trenażera, bo jeszcze donikąd na nim nie dojechał.

Kontakt

Moje Gadu-Gadu

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Luszi.bikestats.pl
Rower:Gary

Do Wejrowa

Niedziela, 16 maja 2010 · dodano: 16.05.2010 | Komentarze 2

Miałem ochotę pojeździć trochę na asfalcie, a niedzielny poranek znakomicie się do tego nadaje ze względu na niewielki ruch na drogach. Pewnie z 90% trasy to asfalt, więc wyszła niezła średnia, zwłaszcza że prawie nie wiało, a trasa w miarę płaska.

Trasa: Owczarnia - Nowy Świat - Chwaszczyno - Kielno - Koleczkowo - Bieszkowice - Nowy Dwór Wejherowski - Wejherowo - Gowino - Sopieszyno - Szemud - Kowalewo - Rąb - Przodkowo - Rębiechowo - Barniewice - Nowy Świat - Owczarnia.

Chciałem wracać przez Kielno i Warzno, ale w Kowalewie okazało się, że droga na Kielno jest zamknięta przez jakiś rajd samochodowy. To samo dotyczyło drogi przez Kłosówko, więc musiałem jechać przez Rąb.

Kategoria Sportowo

Luszi
| 19:50 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj Oj nie, o tej porze jadłem już obiad. Musimy się umówić na rower albo piwo, wtedy wszystko będzie jasne. ;)
sirmicho
| 17:52 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj A mnie się zdawało, że widziałem Cię ok. 14:15 na Owczarni, jak skręcałeś w stronę Kościerskiej. Podobnych kolorów rower.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obser