avatar Ten blog rowerowy prowadzi Luszi z Gdańska, który przejechał z Bikestats 23306.32 kilometrów, który nie wyróżnia kilometrów w terenie, bo mu się nie chce, i który nie wpisuje kilometrów z trenażera, bo jeszcze donikąd na nim nie dojechał.

Kontakt

Moje Gadu-Gadu

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Luszi.bikestats.pl
Rower:Kona

Nowy rowerek

Poniedziałek, 21 czerwca 2010 · dodano: 21.06.2010 | Komentarze 0

Czas przedstawić mój nowy nabytek:

Kona Cinder Cone '94 © Luszi

Fantastyczny rower, piękny, lekki, szybki i w bardzo dobrym stanie (poza środkową zębatką korby - czasem łańcuch na niej przeskakuje, ale postaram się jeszcze coś z tym zrobić). Prawdziwy klasyk. Wyjątkowo udany zakup. :)

Dystans i czas szacunkowy - trochę pokręciłem się po osiedlu celem wyregulowania wszystkiego co trzeba, a potem wyskoczyłem do Lidla w Kacku w poszukiwaniu licznika z tej oferty - pasowałby kolorystycznie i jest tani... No ale oczywiście już go nie było. :( Jutro zobaczę jeszcze we Wrzeszczu, ale wątpię, by po ponad dwóch miesiącach jeszcze te liczniki były...