avatar Ten blog rowerowy prowadzi Luszi z Gdańska, który przejechał z Bikestats 23306.32 kilometrów, który nie wyróżnia kilometrów w terenie, bo mu się nie chce, i który nie wpisuje kilometrów z trenażera, bo jeszcze donikąd na nim nie dojechał.

Kontakt

Moje Gadu-Gadu

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Luszi.bikestats.pl
Rower:Gary

RJnO w Gołębiewie - scorelauf

Sobota, 2 października 2010 · dodano: 02.10.2010 | Komentarze 3

Kolejny wyścig organizowany przez PKO Harpagan. Dzisiaj zawody rozgrywane były w formule scorelauf, czyli każdy mógł wybrać dowolną kolejność zaliczania punktów kontrolnych. Oficjalnych wyników jeszcze nie ma, ale chyba znowu będę czwarty. Niestety jakoś nie chciało mi się porządnie pociskać, na metę przyjechałem praktycznie nie zmęczony.

O, mam zdjęcie jak zaznaczam wariant:
Kategoria Sportowo, Zdjęcia

Luszi
| 15:27 wtorek, 19 października 2010 | linkuj No, fotka bardzo ładna. :)

A ostatecznie okazało się, że jestem trzeci. :D
TJ | 13:51 wtorek, 19 października 2010 | linkuj ...jak sie ma strój kontrastujacy z otoczeniem to i fotka dobra wychodzi ;)
sirmicho
| 21:12 sobota, 2 października 2010 | linkuj Eeee... to nie Ty... Ty nie jeździsz w takim stroju.
Eeee... to nie Twój rower... Twój rower nie ma błotników. Chyba, że konie błotniki.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylemi