avatar Ten blog rowerowy prowadzi Luszi z Gdańska, który przejechał z Bikestats 23306.32 kilometrów, który nie wyróżnia kilometrów w terenie, bo mu się nie chce, i który nie wpisuje kilometrów z trenażera, bo jeszcze donikąd na nim nie dojechał.

Kontakt

Moje Gadu-Gadu

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Luszi.bikestats.pl
Rower:

Oliwa

Wtorek, 15 listopada 2011 · dodano: 16.11.2011 | Komentarze 2

Niestety okazało się, że moja nowa-stara korba nie pasuje do kony - haczy o widły i to w znacznym stopniu. W związku z tym postanowiłem upie... usunąć małą zębatkę, bo i tak prawie z niej nie korzystam. Zębatki w tanich korbach są przynitowane czy przyspawane, więc usunięcie nie było proste. Sam nie dałem rady rozwiercić nitów, ale na szczęście z pomocą przyszedł mi nasz wydziałowy konserwator Pan Zdzisiu (cóż za przemiły człowiek) ze swoją wiertarką stołową i oto mam dwurzędową korbę jak w XTR. ;) Niestety nawet taka korba lekko haczyła, bo - jak się okazało - suport jest chyba nie do końca dopasowany do mufy. Znowu musiałem więc pożyczyć rower od Dorotki (cóż za przemiłe dziewczę), bo nie miałem ani klucza do suportu, ani podkładki dystansowej, która pozwoli mi przesunąć oś.