avatar Ten blog rowerowy prowadzi Luszi z Gdańska, który przejechał z Bikestats 23306.32 kilometrów, który nie wyróżnia kilometrów w terenie, bo mu się nie chce, i który nie wpisuje kilometrów z trenażera, bo jeszcze donikąd na nim nie dojechał.

Kontakt

Moje Gadu-Gadu

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Luszi.bikestats.pl
Rower:

Oliwa

Środa, 16 listopada 2011 · dodano: 16.11.2011 | Komentarze 3

Dalej korzystam z roweru Dorotki. Kupiłem w Makrolu podkładkę, jutro będę próbował poskładać konę do kupy.

Wczoraj połatali trochę dziury na asfaltowym odcinku Kościerskiej, jedzie się tamtędy znacznie lepiej.
Kategoria Komunikacyjnie

marchos
| 22:25 sobota, 19 listopada 2011 | linkuj Dziś jechałem blachosmrodem asfaltowym odcinkiem Kościerskiej. Jakoś specjalnie nie zauważyłem, żeby było lepiej :-( z tymi łatami.
Luszi
| 21:28 piątek, 18 listopada 2011 | linkuj Wiesz, po załataniu jest lepiej, co nie znaczy, że dobrze. A studzienki ostatnio się trochę poodkrywały, bo te pokrywy nie pasują i przesuwają się co jakiś czas. ;)
karent | 21:16 czwartek, 17 listopada 2011 | linkuj O proszę proszę... może to pierwsze efekty STERu, he he :P
Chyba się będe musiał przejechac obejrzeć.
A studzienki w lesie już przykryte czy dalej można wpaść z całym rowerem?
Fajny mrozik dzisiaj rano :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa pangi