avatar Ten blog rowerowy prowadzi Luszi z Gdańska, który przejechał z Bikestats 23306.32 kilometrów, który nie wyróżnia kilometrów w terenie, bo mu się nie chce, i który nie wpisuje kilometrów z trenażera, bo jeszcze donikąd na nim nie dojechał.

Kontakt

Moje Gadu-Gadu

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Luszi.bikestats.pl
Rower:Kona

Oliwa (nocna zmiana)

Poniedziałek, 16 kwietnia 2012 · dodano: 17.04.2012 | Komentarze 5

W dół Kościerską, w górę Węglową. Powrotny wjazd do lasu 6.10. Zdarzało mi się jeździć tak wcześnie, ale nigdy tak późno. ;)
Kategoria Komunikacyjnie

Luszi
| 07:00 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Kurde!
sirmicho
| 06:23 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Właśnie sprawdziłem ten wariant... to tylko 21 km :)
Luszi
| 22:00 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Marcin, żebyś wiedział. :) Ale to tak hobbystycznie. ;)

Micho, właśnie miałem nadzieję, że spotkam Cię po drodze. ;))) Kurde, muszę opracować jakąś dłuższą trasę powrotu z Oliwy. Może Podhalańską do lasu, Szwedzką w górę, Kleszą i Bytowską w dół, Kościerską w górę, Zgniłymi w dół, Bytowską i Węglową do domu... Wtedy masz przerąbane. ;PPP
marchos
| 20:54 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj A co Ty drugi etat na nocną zmianę w jakiejś fabryce robisz?

A Ci znowu w rowerowego berka się bawią :-)
sirmicho
| 19:05 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Dziwne pory powrotów :)

Aaaa... zapomniałbym... BEREK!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa amach