avatar Ten blog rowerowy prowadzi Luszi z Gdańska, który przejechał z Bikestats 23306.32 kilometrów, który nie wyróżnia kilometrów w terenie, bo mu się nie chce, i który nie wpisuje kilometrów z trenażera, bo jeszcze donikąd na nim nie dojechał.

Kontakt

Moje Gadu-Gadu

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Luszi.bikestats.pl
Rower:Lapierre

Ustawka (pętla Łebno)

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 0

Dziś w bardzo głupi sposób zostałem sam chwilę przed Przodkowem, na 26. kilometrze. Przeniosłem się z czołówki na koniec grupy, ale okazało się, że dwóch ostatnich kolarzy postanowiło sobie właśnie odpaść. Kiedy się zorientowałem, że oni już nie chcą jechać z resztą, było za późno. Jeszcze przez kilka kilometrów za rondem w Przodkowie widziałem plecy 4 czy 5 kolarzy, którzy też pojechali na Łebno, ale nie udało mi się ich dogonić. Na końcówce zabrakło mi energii i się wlokłem 30 km/h po płaskim i 20 km/h pod górki, które normalnie pokonywałem o połowę szybciej - jednak trzeba było zabrać tego banana... ;) Gdyby nie to, byłaby średnia 33 km/h jak nic. A gdybym nie odpadł, to pewnie ze 34. Cóż, innym razem.

Odcinek Przodkowo - Szemud bardzo fajny - mało samochodów i niezły asfalt. Pierwszy raz tamtędy jechałem.

Dziś pogadałem sobie trochę z jednym ze starszych kolarzy, panem Zbigniewem (rocznik 1946), z którym jechałem również wczoraj aż do okolic Kielna. Mam nadzieję, że też będę miał taką kondychę po sześćdziesiątce. :)