avatar Ten blog rowerowy prowadzi Luszi z Gdańska, który przejechał z Bikestats 23306.32 kilometrów, który nie wyróżnia kilometrów w terenie, bo mu się nie chce, i który nie wpisuje kilometrów z trenażera, bo jeszcze donikąd na nim nie dojechał.

Kontakt

Moje Gadu-Gadu

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Luszi.bikestats.pl

Wrzeszcz, Oliwa

Środa, 27 czerwca 2012 · dodano: 27.06.2012 | Komentarze 0

WSA. W dół Węglową przez Podhalańską, w górę DDR-em przy Rybińskiego i Węglową.

Ustawka (pętla Łebno)

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 0

Dziś w bardzo głupi sposób zostałem sam chwilę przed Przodkowem, na 26. kilometrze. Przeniosłem się z czołówki na koniec grupy, ale okazało się, że dwóch ostatnich kolarzy postanowiło sobie właśnie odpaść. Kiedy się zorientowałem, że oni już nie chcą jechać z resztą, było za późno. Jeszcze przez kilka kilometrów za rondem w Przodkowie widziałem plecy 4 czy 5 kolarzy, którzy też pojechali na Łebno, ale nie udało mi się ich dogonić. Na końcówce zabrakło mi energii i się wlokłem 30 km/h po płaskim i 20 km/h pod górki, które normalnie pokonywałem o połowę szybciej - jednak trzeba było zabrać tego banana... ;) Gdyby nie to, byłaby średnia 33 km/h jak nic. A gdybym nie odpadł, to pewnie ze 34. Cóż, innym razem.

Odcinek Przodkowo - Szemud bardzo fajny - mało samochodów i niezły asfalt. Pierwszy raz tamtędy jechałem.

Dziś pogadałem sobie trochę z jednym ze starszych kolarzy, panem Zbigniewem (rocznik 1946), z którym jechałem również wczoraj aż do okolic Kielna. Mam nadzieję, że też będę miał taką kondychę po sześćdziesiątce. :)

Ustawka (pętla Przodkowo)

Sobota, 23 czerwca 2012 · dodano: 23.06.2012 | Komentarze 0

Tym razem przyjechało ok. 12-13 osób, rozgrzewka była nieco szybsza niż ostatnio, a tempo późniejsze nieco słabsze. Trasa taka sama. Tym razem peleton się tak nie porwał, aczkolwiek na końcu (od Kielna) zostaliśmy już sami - zaledwie we dwóch z nowo poznanym kolegą Tomkiem. Reszta została z tyłu albo rozjechała się na inne trasy. Na koniec usiedliśmy przy stawiku przy Kielnieńskiej i Tomek opowiedział mi co nieco o zasadach jazdy w peletonie.

Podobno mocny jestem. ;P

Oliwa

Czwartek, 21 czerwca 2012 · dodano: 21.06.2012 | Komentarze 1

"Water, water everywhere!" ;)

Ale dzień udaaaany...

Sprawunki

Środa, 20 czerwca 2012 · dodano: 20.06.2012 | Komentarze 0

W Osowej.

Rower:Gary

Wrzeszcz + Lasy Oliwskie

Wtorek, 19 czerwca 2012 · dodano: 19.06.2012 | Komentarze 0

W dół Kościerską, potem 23 km rekreacyjnie po Lasach Oliwskich, do domu Mackensenem i Węglową.

Z niusów:
1. Albo ktoś sturlał Kamienną Twarz, albo ona faktycznie przesuwa się sama. Jeżeli to drugie, to razem z trzema chłopakami, którzy akurat przyszli zwiedzać okolicę, będziemy naznaczeni klątwą pradawnych bóstw, bo podturlaliśmy ją trochę wyżej niż znaleźliśmy, ale niżej niż była kiedyś. Leży se teraz pod drzewem.
2. Po 1,5 roku uprzątnięto wreszcie drzewa z Zakrętu Douglasa, znowu można więc komfortowo jeździć, choć sporo kijów leży na drodze. Poza tym spychacz zrobił całkiem nową drogę z Zakrętu w górę.
Kategoria Rekreacyjnie

Wrzeszcz

Poniedziałek, 18 czerwca 2012 · dodano: 18.06.2012 | Komentarze 2

W dół jechałem powoli, bo okrutnie parno było i pod wiatr. Wieczorem oczywiście zrobiła się z tego konkretna burza, po której wyruszyłem Słowackiego i przez Klukowo, żeby nie zachlapać sobie nowych butów błotem. Na chodniku na leśnym odcinku Słowaka tak się zamyśliłem, że prawie wjechałem dzikowi w szynkę. Jednak pisk hamulca i krótka komenda na "s" skutecznie go wystraszyła (i jego kumpla, który stał obok chodnika). Potem jeszcze uskuteczniłem przejazd przez drogę na wczesnym czerwonym przed maską radiowozu, który skrył się za autobusem (jak zobaczyłem, że to gliny, było już za późno ;) ). No ale na szczęście policjanci mieli ważniejsze sprawy do roboty niż mnie zatrzymywać. ;) Od Klukowa jechałem już na oparach paliwa.

Oliwa + Osowa

Poniedziałek, 18 czerwca 2012 · dodano: 18.06.2012 | Komentarze 1

Do Oliwy pojechałem przede wszystkim zawieźć D. pół mojego chleba, ale niestety akurat o nim właśnie zapomniałem - chyba za bardzo podjarałem się perspektywą pierwszej jazdy komunikacyjnej szosówą. ;P Z powrotem też pierwszy raz podjeżdżałem Spacerową - praktycznie bezstresowo, zresztą ruch był niewielki. A potem jeszcze kółko wokół Osowej z zajazdem do warsztatu, żeby wypytać o możliwość wymiany tego mojego nieszczęsnego (kto słyszał, ten wie) paska klinowego.

Robią fundamenty pod ekrany dźwiękochłonne przy obwodnicy. :)

Kack

Niedziela, 17 czerwca 2012 · dodano: 17.06.2012 | Komentarze 0

Do selgrosa i do Tomka.

Ustawka

Niedziela, 17 czerwca 2012 · dodano: 17.06.2012 | Komentarze 2

O kurde, dawno się tak nie sponiewierałem.

Ruszyliśmy z ronda przy Castoramie o 11.00 grupą ok. 20 kolarzy. Do Banina był spacerek, ale potem ci z przodu pojechali szybciej, a ja... A ja z nimi. Przed Przodkowem trochę się przemieszały składy poszczególnych grupek, i za chwilę niektórzy masakratorzy (przy których ja już wymiękałem ;) ) uciekli chyba na Łebno, a ja pojechałem na Czeczewo już zupełnie odpowiednim dla mnie tempem (nie żeby jakimś całkiem niewielkim) z kilkoma innymi kolarzami. ;) Ogólnie było super.

Poza tym nie wiedziałem, że grupom kolarskim wolno przejeżdżać na czerwonym. ;PPP

Klukowo - Banino - Pępowo - Przodkowo - Czeczewo - Warzno - Kielno - Chwaszczyno